Τρίτη 11 Μαΐου 2010

Δώσ' μου φωνή να σου το πω....

Πάντα σκεφτόμουνα τραγούδια όταν ήθελα κάτι να πω...πάντα ταξίδευα με μελωδίες....πάντα πιανόμουνα από στίχους για να πω ότι είχα στο μυαλό μου...μετά άρχισα να γράφω και στίχους πάνω σε αγαπημένες μελωδίες....και κατάφερα να φτιάξω και τραγούδια κανονικά, από αυτά που ακούς στο ραδιόφωνο! [απίστευτο! εγώ το έκανα αυτό;]..
Αυτό το σούρουπο ψάχνω να βρω τραγούδι να ταιριάζει με τη συννεφιά μου, με το κρατημένο μου χαμόγελο, με το σφιγμένο μου στομάχι, με το βαρύ σα μολύβι κορμί μου, με τα κουρασμένα μάτια μου σε φόντο κόκκινο από την έλλειψη ύπνου, με το φοβισμένο κι ευσυγκίνητο μυαλό μου, με την ψυχή μου που ξυπόλητη χορεύει πάνω στα γυαλιά ....είναι μια απ' αυτές τις μέρες, ναι...
- Δώσ' μου φωνή να σου το πω....
Δε θα κρυφτώ στ' αντίο όχι....θα έρθω αντιμέτωπη με την αλήθεια....."πρόσωπο με πρόσωπο"....ακόμα κι αν στο πέρασμά σου είσαι αναγκασμένος να φύγεις από όσα αγαπάς, μη σταματάς να σ' αγαπάς και να μ' αγαπάς και μένα λίγο.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου